Els carrers de Palma seran l'escenari del primer certamen de pintura ràpida dissabte que ve 5 de setembre

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 27 agosto 2009 17:05

PALMA DE MALLORCA, 27 Ago. (EUROPA PRESS) -

Els carrers de la capital balear seran l'escenari, dissabte que ve dia 5 de setembre, del primer certamen de pintura ràpida de la ciutat que es farà com a homenatge a la iniciativa desenvolupada per l'artista mallorquí mort el 2008, Joan Garcia Orell.

En roda de premsa, el tinent d'alcalde i regidor de Benestar Social, Participació i Cultura, Eberhard Grosske, va detallar que els pintors s'instal·laran en diverses zones de la capital com són Dalt Murada, el Parc de la Mar, el passeig des Born o s'Hort des Rei.

Així, qualsevol ciutadà que ho desitgi pot apuntar-se i participar en aquesta iniciativa que tindrà premis de fins a 1.000 euros. El certamen tindrà amb dos jurats, l'artístic -compost per cinc professionals- i el popular -els residents que ho desitgin-, de manera que el primer determinarà els tres primers premis i les 25 millors obres.

Seguidament, el jurat popular tindrà una setmana per votar quins són les seves pintures preferides entre les 25 seleccionades pels professionals, que romandran exposades al consistori. La lliura dels premis tindrà lloc el pròxim dia 11 de setembre al saló de plens del consistori. Grosske va animar els palmesans a participar en la iniciativa, amb independència dels seus dots artístics.

Contenido patrocinado