Els cellers Macià Batle comercialitzen 9.000 ampolles de vi de Llàgrima de Sang, la sèrie d'IB-3TV

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 12 noviembre 2008 14:59

PALMA DE MALLORCA, 12 de novembre (EUROPA PRESS)

Els cellers Macià Batle han llançat al mercat una edició limitada de 9.000 ampolles, de l'any 2005, per comercialitzar-les sota la marca 'Llàgrima de sang', el títol de la sèrie d'IB-3 Televisió, que ahir dimarts aconseguí una quota d'audiència del 9,7 %, amb més de 63.000 espectadors.

L'acte de presentació del vi, amb la visita de molts dels actors protagonistes de la sèrie, es va celebrar aquest matí en el celler del Club del Gurmet d'El Corte Inglés d'Avingudes, amb la presència del president de Macià Batle, Sebastià Rubí; el director dels cellers, Ramón Servalls; el director d'Antena de IB3 TV, Joan Seguí; i el director de Relacions Externes d'El Corte Inglés, Antonio Sánchez.

Laia Bordoy, sommelier de Son Brull, va ser l'encarregada de fer un tast del vi amb la participació d'actors i convidats. L'experta va destacar el color rogenc intens del vi amb reflexos vegetals, en bona harmonia amb aromes de fruita i fruits silvestres. Un vi que, segons Bordoy, és recomanable per prendre tant ara, a una temperatura de 16-17 graus, com d'aquí a tres o quatre anys.

Vaig seguir va celebrar l'èxit de la sèrie, que està arribant als seus majors nivells de 'share' en aquestes últimes setmanes, i va destacar en aquest sentit l'oportunitat que suposa llançar al mercat un producte que tindrà l'interès tant del públic fidel a la sèrie com els interessats al vi de les illes en general.

La sèrie 'Llàgrima de sang' projecta la passió per la viticultura existent a Mallorca actualment, demostrant a més que el vi s'ha convertit en un tret fonamental de la història cultural de l'illa. "La sinergia apareguda entre IB-3 i Macià Batle ha estat possible gràcies al reconeixement d'aquesta sèrie com a vehicle de popularització del sector vinícola en el públic balear", va comentar Servalls.

Contenido patrocinado