Els propietaris de l'hotel Son Vida aclareixen que el seu tancament és temporal i respon a reformes i reducció de costos

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 21 enero 2009 19:26

PALMA DE MALLORCA, 21 de gener (EUROPA PRESS)

La cadena Arabella Hotels i Inversions d'Espanya, a la qual pertany l'Hotel Castillo de Son Vida, va desmentir avui que el tancament de l'establiment sigui definitiu, en contra del que sospita el seu comitè d'empresa, sinó que ara mateix es troba clausurat per reformes i reducció de costos i tornarà a obrir-se al públic el pròxim 2 de febrer.

Així ho van manifestar a Europa Press fonts del grup propietari, els qui van contradir "completament" les informacions aportades avui pel comitè d'empresa, que "sospita" que existeix la voluntat de tancar l'establiment de cinc estrelles mallorquí per part dels seus gestors.

Tot i això, des d'Arabella Hotels van recalcar que "res d'això és cert", sinó que l'hotel es troba en obres per una reforma el cost de la qual puja a 27 milions d'euros, tal com van especificar. "Però en cap moment s'ha donat a entendre que vagi a tancar-se per sempre", van incidir sobre aquesta qüestió, asseverant que aquesta notícia "perjudica greument al nostre establiment".

Segons van concretar, l'hotel està tancat des del passat 5 de gener no només per aquests treballs sinó també perquè aquest mes "és molt dolent per a l'ocupació hotelera". En aquest sentit, han assenyalat que "ens trobem en una època no molt fina i estem intentant reduir costos" i van apuntar que el tancament també respon a la necessitat de donar vacances al personal i posar l'hotel "en les condicions en les quals ha d'estar".

Finalment, van admetre l'existència de "petites diferències dins del comitè d'empresa que se'n van a solucionar", i van lamentar que els seus membres "només manin informacions falses que no es corresponen amb la realitat".

Segons va manifestar prèviament el president del comitè d'empresa, Francisco Peinado, i altres membres del mateix, "la política de portar clients és la que ha fallat" en aquest cas, ja que han deixat d'allotjar-se nombrosos clients fixos que acudien a l'hotel amb periodicitat --i que suposaven el 15 % de les estades--; mentre que la societat mallorquina, que celebrava trobades com el tradicional Carnaval, ha deixat de fer-ho.

En concret, van apuntar directament al conseller delegat, Jordi Tarrida, i al gerent, Francisco Vila, com principals responsables de la situació que viu actualment l'establiment.

Contenido patrocinado