PALMA DE MALLORCA, 1 Ago. (EUROPA PRESS) -
El conseller de presidència i actualment director general d'IB-3, Antonio Gómez, ha dit aquest dilluns entendre la "preocupació" dels lingüistes que treballaven a IB3 fins el passat 30 de juny i s'ha compromès a "estudiar amb detall" aquesta situació ja que considera que desenvolupaven una tasca "important".
Així ho ha transmès durant una reunió que han mantingut aquest matí després que la relació d'aquests professionals amb l'ens públic finalitzés quan ha acabat el contracte que tenien amb la Universitat de les Illes Balears (UIB). La UIB va decidir no prorrogar aquest contracte ja que la cadena autonòmica no li havia pagat el que li devia.
Així, el conseller ha percebut aquesta "lògica preocupació" dels lingüistes, els qui han remarcat que el seu treball és "essencial en una televisió pública".
Aquesta audiència havia estat sol·licitada pels lingüistes abans de conèixer que el conseller de presidència assumiria les competències pròpies de director general d'IB3 amb caràcter temporal, tal i com es sap des del Consell de Govern de divendres passat.