El Govern destaca l'àmplia promoció que ha tingut Balears fins a agost a través d'internet

Actualizado: viernes, 5 noviembre 2010 16:20

MADRID, 5 Nov. (EUROPA PRESS) -

El Govern central ha destacat l'àmplia promoció que han tingut els destins i productes de Balears per internet dins del nou projecte 'Plataforma 2.0', amb la inclusió de més de 57 recursos per a consumidors i professionals del sector referits a l'arxipèlag.

Així ho exposa l'Executiu central en resposta a la pregunta parlamentària formulada pel senador del PP per Balears Joan Fageda, qui va sol·licitar informació sobre el paper de Balears en aquesta pàgina web que segmenta els individus i els mercats en funció dels tres criteris del perfil personal d'individu, la programació general i els criteris de política turística.

En la seva resposta, el Govern destaca que el criteri és promocionar aquells llocs d'internet on l'usuari està habituat a consultar per informar-se i prendre decisions sobre el seu viatge i, d'aquí a l'esmentada plataforma, les comunitats tenen una pàgina pròpia dins del portal.

D'aquí als recursos promocionals de Balears, també s'han habilitat altres 40 recursos en altres seccions del portal i s'han publicat més de 50 esdeveniments classificats en esportius, culturals i de negocis.

D'altra banda i en resposta a una altra pregunta de Fageda, el Govern també destaca que la inversió en promoció de destí a Balears durant 2009 va arribar als 5,37 milions d'euros entre les diferents institucions, fet que suposa que generaran 3,5 milions d'euros addicionals, un increment del 190% del pressupost inicial.

El sector privat ha fet una inversió d'1,27 milions d'euros, fet que suposa un 24% del total aproximadament.