MADRID, 18 Oct. (EUROPA PRESS) -
El Ministeri d'Educació remarca que la inversió per a l'aplicació del Pla Educa3 a l'arxipèlag balear durant el present assolirà els 2,57 milions d'euros.
Així ho detalla l'executiu central en resposta a la pregunta parlamentària formulada pel senador del PP per les Balears Joan Fageda, qui va sol·licitar informació sobre la inversió dedicada a les illes a aquest pla durant 2010.
Entre els objectius d'aquest pla, destaca l'atenció a la necessitat de les famílies de conciliar la vida personal i laboral i respondre al creixent demanda per escolaritzar als nens de menys de 3 anys.
Alhora, es troba l'impuls de la creació d'una xarxa de centres de caràcter educatiu respon al compromís del Govern per fomentar l'escolarització primerenca, factor clau per al posterior èxit escolar dels alumnes, i oferir una educació de qualitat des dels primers anys de vida.
D'altra banda i en resposta a una altra pregunta parlamentària de Fageda, qui va sol·licitar informació sobre el pressupost el 2010 a nivell general per a les beques a alumnes de turisme, l'executiu central detalla que les partides dedicades ascendeixen a 2,73 milions d'euros.