Ib-Salut licita l'adquisició d'alta tecnologia per als laboratoris del nou Son Dureta per valor de 68,5 milions

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 19 enero 2010 15:25

MADRID 19 Ene. (EUROPA PRESS) -

La secretaria general d'Ib-Salut ha emès una resolució per la qual licita el concurs per al contracte mixt centrat en l'adquisició d'alta tecnologia d'equipaments de laboratoris del nou hospital de Son Dureta, conegut com a Son Espases, per un pressupost base de 68,5 milions d'euros, IVA inclòs.

La resolució ha estat publicada avui en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) i estableix que les pautes del concurs es realitzaran per tramitació urgent i mitjançant diàleg competitiu. La data límit per presentar les ofertes s'ha fixat el 5 de febrer d'aquest any.

Aquesta disposició estipula que el termini d'execució serà de quatre anys des de la formalització del contracte, tot i que es recull una clàusula que preveu la possibilitat de prorrogar-lo dos anys més.

Contenido patrocinado