Innova.-Brúixola i Portal Forà Dinamització Cultural oferiran serveis culturals i de turisme a través del telèfon mòbil

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 3 agosto 2009 19:19

PALMA DE MALLORCA 3 Ago. (EUROPA PRESS) -

Les companyies Brúixola i Portal Forà Dinamització Cultural van signar avui un conveni de col·laboració per oferir de manera conjunta serveis globals de tecnologia de proximitat a través del telèfon mòbil dirigits a tota mena de sectors i, en especial, al mercat turístic i cultural.

L'anomenada tecnologia de proximitat facilita l'ús dels telèfons mòbils com dispositius multimèdia que permeten no només comunicar-se, sinó també obtenir informació, entreteniment i fer transaccions amb les empreses.

A més, el telèfon mòbil és l'únic dispositiu que els usuaris porten a sobre les 24 hores del dia i poden ser consultat en qualsevol part, de manera que el telèfon mòbil s'ha posicionat a Espanya com el dispositiu que supleix perfectament els requisits diaris dels usuaris.

Portal Forà Dinamització Cultural és una empresa que té com a objectiu fonamental la concepció i realització de productes i serveis per posar a l'abast de tot el món el Patrimoni i la Cultura de les Balears. Per a assolir-lo, aplica les noves tecnologies per oferir serveis que inclouen projectes en línia, multimèdia i audiovisuals, així com projectes museogràfics i realitat virtual.

Gràcies a aquest acord comercial, Brúixola i Portal Forà Dinamització Cultural, dues empreses líders en els seus respectius sectors, podran oferir de manera conjunta un ampli ventall de serveis interactius entre els quals es destaca la informació sobre l'oferta turística i cultural de les Balears, així com descomptes i ofertes en diferents esdeveniments que tinguin lloc a les illes o aquella informació d'interès que procedeixi tant d'empreses i organitzacions de diferents sectors econòmics, com de l'administració pública.

Aquesta tecnologia, que només requereix un telèfon mòbil amb connexió sense fil bluetooth o wi-fi, està sent utilitzat amb èxit per entitats com la Comissió de Turisme del Canadà, amb la intenció de promoure atraccions turístiques o el Guggenheim Museum Bilbao, que ho utilitza com un canal més de comunicació i interacció amb els seus visitants.

Contenido patrocinado