L'illa d'Eivissa continua amb la seva promoció en Països Bàltics, Polònia, Rússia, Eslovènia, Croàcia i Centre Europa

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 4 junio 2009 18:35

EIVISSA, 04 de juny. (EUROPA PRESS)

La gerent per a la Promoció Turística d'Eivissa, Carmen Sánchez, es va reunir avui a Madrid amb representants de 12 touroperadors de països emergents com Polònia, Rússia, Eslovènia, Croàcia, Països Bàltics i Centre Europa per donar a conèixer els incentius d'aquest destí.

Aquestes trobades professionals s'han celebrat en el marc de les jornades que ha organitzat Turespanya a l'hotel Meliá Princesa de Madrid, els dies 3 i 4 de juny, per promoure el turisme d'aquests països cap a Espanya. Segons ha apuntat Sánchez en aquestes jornades s'ha posats de manifest que el principal interès d'aquests mercats és el producte "sol i platja" i que Canàries i Eivissa es troben entre els seus destins preferits.

Sánchez ha recordat que "estem davant de països amb moltes possibilitats de desenvolupament i un dels indicadors és que la UE preveu, per exemple, que Polònia ocupi el primer lloc en creixement d'aquí a la zona euro en 2010". Sobre aquesta qüestió la gerent per a la Promoció Turística ha apuntat que els ciutadans d'aquests països comencen a viatjar després d'un llarg període de canvis polítics i econòmics "i el que busquen sobretot és sol i platja perquè en els seus països el clima no és favorable".

La titular de promoció de l'illa va traslladar a Madrid informació general sobre Eivissa en anglès en la qual es recull tot la informació específica per organitzar reunions d'incentius i congressos a l'illa i que està recollida en un CD promocional, a més d'abundant material gràfic contingut en un dispositiu USB.

Per la seva banda, Alejandro Sancho Ferrer, adjunt a la direcció comercial d'Invisa hotels, ha destacat que "és molt interessant sobretot que els txecs es plantegin connexions amb Eivissa via vols xàrter. Els russos tenen vols directes amb l'illa i ens interessa molt perquè podem rebre grups i també considerem que s'obren noves perspectives amb els polonesos. En una reunió professional com aquest sempre tens resultats".

En la mateixa línia, Ihno Kingma, director comercial de la cadena Festa per a centre Europa, ha afirmat que "veiem possibilitats d'augmentar el negoci amb aquests països".

L'objectiu d'aquestes trobades professionals organitzades per Turespanya ha estat informar sobre cadascun dels destins espanyols i crear ocasions de reunió per a institucions i empreses del sector. En la primera jornada, els directors de les oficines espanyoles de turisme de Països Bàltics, Polònia, Rússia, Eslovènia, Croàcia i Centre Europa van desenvolupar la presentació de l 'oferta de cadascun d'aquests mercats.

En la segona jornada eren les principals destinacions turístiques espanyoles, com Madrid, Catalunya, Andalusia, Canàries, Cantàbria, Astúries, i El País Basc, a més d'Illes Balears, els qui presentaven els seus atractius turístics davant dels operadors dels mercats emergents, així com empreses de cadascun d'aquests destins.

Contenido patrocinado