PALMA DE MALLORCA 3 Nov. (EUROPA PRESS) -
El conseller d'Educació i Cultura, Bartomeu Llinàs, ha avançat avui que la setmana que ve -probablement el dia 10 u 11 de novembre- mantindrà una reunió amb els directors dels centres educatius d'Eivissa amb l'objectiu d'abordar la "problemàtica" d'aquests, que passa, entre d'altres aspectes, per una falta de condicions de seguretat o diferents obres pendents de construcció.
En el ple de la Cambra balear d'avui, el conseller ha remarcat la necessitat que no existeixin "centres gueto" en els que únicament estudiïn els alumnes nouvinguts, ha indicat avui en resposta a una pregunta parlamentària formulada pel popular Miquel Jerez.
Per la seva banda, Jerez ha remarcat que la comunitat educativa d'aquesta illa "no aguanta més" ja que està "desatesa" i, a més, va alertar sobre la "situació d'abandonament integral" que pateixen pel que fa a infraestructures.
Així, va exigir al conseller que "reaccioni" a l'entendre que a Eivissa han "saltat totes les alarmes" i li va mostrar la confiança i suport del seu grup si presenta les accions necessàries per pal·liar aquesta situació. Finalment, sobre aquest aspecte, Llinàs ha apuntat que existeixen "problemes pressupostaris" però que s'intentaran solucionar abans que conclogui l'any.