Marilena Tugores serà la nova consellera insular de Medi Ambient del Consell de Mallorca

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 8 febrero 2010 15:16

PALMA DE MALLORCA 8 Feb. (EUROPA PRESS) -

L'actual directora general d'Energia del Govern, Marilena Tugores, membre del Bloc (Els Verds), ha estat designada avui nova consellera insular de Medi Ambient del Consell de Mallorca, un càrrec que assumirà després que avui el Consell de Govern la destitueixi del seu càrrec dins de l'Executiu autonòmic per poder assumir el seu nou a la Institució Insular.

Així ho van informar fonts del Bloc a Europa Press, que han assenyalat aquesta decisió ha estat adoptada aquest matí a una reunió entre Els Verds i el PSM. Marilena Tugores ha estat en la passada legislatura consellera insular en l'oposició, quan el Consell estava a mans d'UM.

Aquest cap de setmana la presidenta del Consell, Francina Armengol, ha informat en roda de premsa que el Bloc gestionarà la Conselleria de Medi Ambient del Consell, on s'han suprimit els departaments insulars d'Obres Públiques i d'Esports i Promoció Sociocultural, així com les Direccions Generals d'Activitats Classificades, Caça i Programes i Ocupació, com a conseqüència del cessament als consellers executius d'UM.

Contenido patrocinado