PALMA DE MALLORCA, 12 de desembre (EUROPA PRESS)
El director general de l'Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears, Antoni Martorell, va indicar avui que el seu "desig" pel pròxim any és que "tot funcioni bé" i "tinguem la sort" que es resolguin els conflictes laborals", i va emplaçar els partits polítics a què "es posin d'acord per fixar un finançament estable" per a la cadena.
Així es va pronunciar després d'una roda de premsa de presentació de la nova campanya 'El Nadal del milió de desitjos' que la cadena desenvoluparà a favor de l'Associació dels Pares de Nens amb Càncer de Balears (Aspanob).
Martorell va eludir fer declaracions sobre la vaga que mantenen els treballadors d'informatius d'IB-3 -SBT i Salom Video i Audio- per protestar pels acomiadaments massius que es produiran el pròxim un de gener. El màxim responsable de l'Ens va assegurar no tenir "res a dir", assenyalant que "avui estem de festa perquè tenim el milió de desitjos". Tampoc va entrar a comentar la interlocutòria fet públic ahir, per part del Jutjat social número 1 de Palma, en què es desestima la demanda interposada pel Sindicat de Periodistes de Balears (SPIB) contra IB-3 i SBT per una presumpta cessió il·legal de treballadors.