Més de 1.000 joves de les Balears s'implicaran a partir d'avui en el moviment solidari de la donació de sang

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 18 noviembre 2009 13:54

PALMA DE MALLORCA 18 Nov. (EUROPA PRESS) -

Més de 1.000 joves, d'entre 16 i 18 anys de les Balears participaran, a partir d'avui en el projecte educatiu 'Ara et toca a tu' per a la promoció de la donació altruista de sang i fomentar els valors de la solidaritat, altruisme i compromís social entre els estudiants dels instituts d'educació secundària.

Així, a aquesta iniciativa, posada en marxa per la Federació Balear de Donants de Sang, en què s'integren l'associació de donants de sang de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, ja s'han sumat més del 50 % dels Instituts d'Educació Secundària de les illes.

En un comunicat, la presidenta de l'esmentada Federació, Mónica Sala, ha recordat que aquest projecte ja s'havia realitzat els últims anys a l'illa de Mallorca i va recalcar que, gràcies a la col·laboració de la Direcció General d'Innovació i Formació del Professorat de la Conselleria d'Educació i Cultura, s'ha pogut estendre aquest any a la resta de les illes, "podent conscienciar del compromís social a més de 70 centres".

L'Associació de Donants de Sang de Mallorca espera que tots aquells instituts que encara no han confirmat la seva participació en aquest projecte s'uneixin a la iniciativa, amb l'objectiu d'arribar a més de 70 % dels instituts balears per a la promoció dels valors solidaris i de compromís social.

'Ara et toca al teu' donarà començament avui al I.E.S d'Esporles on els joves amb edats compreses entre els 16 i 18 anys assistiran a una xerrada informativa i de conscienciació per potenciar la solidaritat i el compromís social.

Contenido patrocinado