PALMA DE MALLORCA 9 Nov. (EUROPA PRESS) -
El Microsoft Innovation Center Tourism Technologies (MICTT) ha presentat aquest dimarts, en exclusiva a Balears, Kinect per a Xbox 360, un sensor que aporta una dimensió nova als jocs i a l'entreteniment: la possibilitat de jugar sense comandaments.
El director del MICTT, Peio Oiz, ha estat l'encarregat de presentar a tots els assistents al Parc Bit de Palma els avantatges i oportunitats que ofereix aquest revolucionari dispositiu de Microsoft que estarà a la venda aquest dimecres a Espanya.
Alhora, els assistents han pogut provar Kinect per a Xbox 360 i comprovar com la tecnologia es fa invisible, per deixar pas a una experiència "màgica sense barreres, ni límits".
A continuació, el mallorquí Manolo Carrasco, campió d'Espanya de Beach Volley, ha fet una demostració amb Kinect Sports, experimentant en primera persona "l'extraordinària dimensió" que introdueix Kinect per a Xbox 360.
Gràcies a aquesta iniciativa, el Centre d'Innovació en Tecnologies Turístiques compleix l'objectiu de convertir-se en una finestra oberta al món de la innovació i les noves tecnologies per als ciutadans de Balears, consolidant-se a més com Centre de referència internacional.
Kinect per a Xbox 360 és un sistema de detecció de moviment que permet gaudir del millor entreteniment interactiu sense necessitat de comandaments. Els usuaris poden interactuar amb el seu Xbox 360 sense usar controls de videojocs o una interfície tàctil, d'una manera senzilla i intuïtiva on com necessitaran d'únic és el seu propi cos.
El dispositiu, creat per revolucionar el món dels videojocs, té una base giratòria motoritzada i tres cambres amb sensor de moviment. Una cambra de captació de moviment VGA amb una resolució de 640x480 píxels a 30 FPS i una doble cambra de profunditat 3D de 640x480 píxels a 30 FPS. A més, té quatre micròfons que poden reconèixer veus per separat.
Kinect per a Xbox 360 també pot usar-se com controlador multimèdia i dispositiu amb el qual fer videoconferències amb Vídeo Kinect, fins i tot amb tots els amics que estiguin connectats a través d'un PO amb Windows LIVE Messenger.