Una petita fuga de productes tòxics a la piscina de Santa Gertrudis obliga a les autoritats a tancar l'Escoleta

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 8 agosto 2011 15:18

EIVISSA, 8 Ago. (EUROPA PRESS) -

Una petita fuga de productes tòxics a la piscina de Santa Gertrudis ha obligat aquest matí als bombers a establir un perímetre de seguretat de 50 metres al voltant d'ella i a tancar l'Escoleta Municipal de la població fins a nou avís.

Segons fonts de l'Ajuntament de Santa Eulària, aquesta fuga, la causa de la qual s'està investigant, prové de productes que s'utilitzen per netejar la piscina de Santa Gertrudis i ha produït vapors "potencialment perillosos".

Alhora, des del consistori han assenyalat que cap persona ha necessitat assistència mèdica, ni s'ha hagut d'evacuar a ningú per aquest motiu.

Quan els bombers s'assegurin que no hi ha risc, es tornarà a obrir l'Escoleta i es valorarà si es pot fer el mateix amb la piscina, han precisat les mateixes fonts.

Contenido patrocinado