Sol Meliá forma als seus treballadors per promoure el turisme cultural sostenible entre els clients

Actualizado: jueves, 24 febrero 2011 20:03


MADRID, 24 Feb. (EUROPA PRESS) -

La cadena hotelera Sol Meliá realitza cursos de formació als treballadors dels seus hostels per a "conscienciar-los" de com és de rellevant el patrimoni de les ciutats i ensenyar-los tècniques per promoure entre els clients un turisme cultural sostenible.

La directora de Màrqueting i 'Guest Experience' del grup Sol Meliá, Sara Matarrubia, ha informat durant la seva ponència al 'I Fòrum de Turisme Cultural' que la cadena ha subscrit un acord de col·laboració amb la Federació Espanyola d'Amics dels Museus (FEAM) per dinamitzar i promocionar el patrimoni local en el marc de la seva política de sostenibilitat.

A més, Matarrubia ha explicat el funcionament del programa 'Ser Expert a la Ciutat', una eina interna de l'hotelera que estimula el coneixement de l'oferta cultural local entre els seus treballadors per transmetre els valors del patrimoni als seus clients, "com si ells mateixos fossin els turistes", ha matisat.

Amb aquestes mesures el grup prenten "donar un passet més enllà" del corrent, ha destacat Matarrubia, qui ha subratllat la importància de conscienciar als col·laboradors dels hotels del seu paper en la defensa i difusió del patrimoni local i d'un turisme sostenible.

En aquest sentit, ha destacat la importància d'acostar la informació patrimonial a la idiosincràsia del grup al qual se li explica la història d'una regió, pilar fonamental perquè els turistes comprenguin i gaudeixin el cap al.