MADRID 8 Abr. (EUROPA PRESS) -
Solmelia.com, el web de reserves de Sol Meliá, ha incorporat una nova secció per als clients del programa de fidelitat, www.mymasonline.com.,
En aquest portal, els titulars de targeta 'más', una vegada registrats, podran visualitzar la pàgina web amb el color corresponent de la seva targeta --'blue', 'gold' o 'platinum'--.
Mymas permet accedir a totes les funcionalitats, així com obtenir informació sobre el programa i els seus avantatges a través d'un menú que facilita la navegació per la pàgina.
Entre les novetats del nou web destaca l'opció de reservar habitacions amb punts i diners en efectiu que permetrà als clients elegir la proporció de punts a canviar en la seva reserva de la forma més flexible.
Per celebrar el llançament de mymas, el programa sorteja un milió de punts 'más' entre aquells clients que accedeixin al nou portal, actualitzin les dades del seu perfil i realitzin una reserva.
El programa de fidelitat de Sol Meliá té 15 anys d'existència i més de 2,3 milions de clients. Per part seva, el grup disposa de més de 300 hotels i 76.000 habitacions distribuïts en 26 països de quatre continents.