Spanair gestionarà amb Amadeus tots els seus processos de venda

Actualizado: martes, 11 noviembre 2008 15:20

PALMA DE MALLORCA, 11 de novembre (EUROPA PRESS)

Spanair ha començat a gestionar totes les seves funcions de reserves, vendes i inventari amb Amadeus Altéa CMS, la plataforma de gestió de clients d'última generació d'Amadeus, companyia líder en provisió de tecnologia per al sector del viatge. L'adopció d'aquesta plataforma tecnològica permet a Spanair gestionar amb flexibilitat tot el seu inventari, preus, horaris de vols i planificacions de seients, així com aconseguir un major control sobre tots els seus canals de venda directes i indirectes.

En un comunicat, la companyia va informar que després de completar amb èxit el procés de migració a Amadeus Altéa Inventory (el sistema de gestió d'inventari), a Amadeus Altéa Reservation (el sistema de vendes i reserves) i a Amadeus e-venda al detall (el motor de reserves per internet), Spanair podrà millorar notablement el seu servei al client, el nivell d'integració amb els seus socis comercials i reduir els costos operatius a través de l'ús de tota una plataforma tecnològica.

La plataforma en la qual es basa el paquet Altéa CMS permet la integració amb els membres de l'aliança a la qual pertany l'aerolínia: Star Alliance. Per part seva, l'accés a una vista unificada de tota la informació sobre els clients incrementarà la capacitat de l'aerolínia per oferir un servei més personalitzat als viatgers. A més, gràcies al mòdul de gestió d'inventari, l'aerolínia podrà materialitzar tot el rendiment potencial de la seva xarxa integrant les dades procedents del nou sistema amb les últimes tecnologies de gestió d'ingressos.

El fet que Spanair incorpori la tecnologia Amadeus a tots els seus processos de venda afegeix avantatges no només a la pròpia aerolínia, sinó també a les agències de viatges, ja que a l'utilitzar les dues la mateixa plataforma tecnològica, l'intercanvi d'informació és molt àgil i eficient. Les dues parts comparteixen en temps real la mateixa informació (rutes, horaris, disponibilitat), i es garanteix d'aquesta manera una sincronització absoluta en la reserva i la venda del vol. Spanair i les agències compartiran també el mateix sistema tecnològic de tarifes, de manera que s'evita qualsevol inconsistència en la informació relativa a preus.

Per la seva banda, els viatgers que utilitzin el portal de Spanair, dotat ara amb el motor per a reserves a Internet d'Amadeus, també es beneficiaran d'unes funcions de servei al client millorades que els permetran: accedir als continguts del portal en sis idiomes; visualitzar informació detallada sobre els vols, amb una àmplia selecció d'opcions de viatge i gammes de preus organitzats per tipus de tarifes que indicaran clarament els serveis i característiques de cadascuna d'elles; així com canviar les seves milles Spanair Plus per reserves de vols.