PALMA DE MALLORCA 27 Dic. (EUROPA PRESS) -
El Servei d'Emergències 112, a través del dispositiu activat, continua amb la recerca de l'home d'origen austríac, de 66 anys, desaparegut des d'aquest diumenge a la tarda quan va sortir a passejar per la serra de Na Burgesa (Calvià), segons han informat fonts del SEIB 112 a Europa Press.
La dona del desaparegut donava avís al 112 aquest matí, després que el seu marit no tornés a casa després de sortir aquest diumenge a la tarda a fer un passeig, alguna cosa que feia habitualment, per la zona muntanyosa de Na Burgesa.
Pel que sembla, l'home -amb problemes de tensió i de cor per la qual cosa s'està medicant- va contactar per última vegada amb la seva parella sentimental a al voltant de les 20.00 hores d'aquest diumenge, a través del telèfon mòbil.
En aquesta cridada, el desaparegut, resident en la urbanització de Costa d'En Blanes, li ha indicat a la seva dona que estava a la zona més alta de la muntanya i que anava a baixar per la part de Bendinat.
Segons han informat fonts del 112, el desaparegut no portava provisions de cap tipus, ni aigua ni menjar, i tampoc portava la medicació per als seus problemes de tensió i cor.
A les tasques de recerca, s'han afegit les unitats canines dels bombers i de la Guàrdia Civil, així com el personal del Ibanat.
Ara mateix, juntament amb aquestes incorporacions, participen en la recerca la Policia Nacional, la Policia Local de Palma i Calvià, un helicòpter de la Direcció General d'Emergències (DGE) i un altre de la Guàrdia Civil, i una unitat operativa d'Emergències de la DGE, que està portant a terme una batuda a peu per la zona.
Cal assenyalar que el punt de trobada de tots aquests organismes és l'aparcament de Na Burgesa, segons ha informat el SEIB 112.