Successos.- Detenen a Eivissa dos individus de 19 i 16 anys per quatre robatoris en vehicles

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 7 enero 2011 19:38

EIVISSA 7 Ene. (EUROPA PRESS) -

Efectius del Cos Nacional de Policia, pertanyents al Grup Operatiu de Resposta a la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d'Eivissa, han detingut dos homes de 19 i 16 anys i de nacionalitat colombiana, acusats de la comissió de quatre delictes de robatori amb força a l'interior de vehicles.

L'arrest s'ha produït en el matí d'aquest dimecres quan un grup d'agents que estava patrullant al barri de Ses Figueretes, en Vila, va observar al jove i al menor que portaven una motxilla.

Al registrar-los es van adonar que en la motxilla portaven dues ràdios amb compact disc, dos jocs de cables i dues claus per extreure aparells de ràdio.

Després de traslladar-los a la Comissaria i després d'efectuar les investigacions pertinents van advertir que els aparells intervinguts procedien de sengles robatoris comesos a la matinada de dimarts en vehicles que eren aparcats en és Viver.

Els dos detinguts tenen antecedents per delictes contra la propietat, segons han detallat les forces de l'ordre en un comunicat.

Contenido patrocinado