PALMA DE MALLORCA, 8 Ago. (EUROPA PRESS) -
Una pastera amb set immigrants algerians ha arribat aquesta matinada a aigües de Cabrera, procedent del port de Dellys. Els ocupants de l'embarcació, tots homes majors d'edat, es troben en bon estat i romanen detinguts en la Comandància de la Guàrdia Civil a Palma.
Segons ha informat el roda de premsa el delegat del Govern, Ramon Socias, la pastera ha estat detectada pel Sistema Integrat de Vigilància Exterior SIVE a les 00.35 hores d'aquest dilluns, a deu milles de l'illa de Cabrera. Una patrulla de la Guàrdia Civil ha interceptat l'embarcació en alta mar i després de constatar que era una pastera amb immigrants, ha conduït als ocupants fins a les dependències de l'Institut Armat a Palma.
Es tracta de la tercera embarcació procedent d'Algèria que intenta arribar a les costes de Mallorca des de començament d'any. El delegat també ha assenyalat que els set immigrants passaran a dependències de la Policia Nacional i després, després de prestar declaració davant del jutge, seran conduïts, previsiblement dimecres, a un Centre d'Internament d'Immigrants (CIE) a Barcelona.
(HI HAURÀ AMPLIACIÓ)