Zapatero creu que hi ha "molt soroll per no res" tot i que "portarà temps" veu possible un "acord ampli" en finançament

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 21 mayo 2008 20:03

MADRID, 21 Maig. (EUROPA PRESS) -

El president del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, considera que "hi ha molt soroll per no res" pel que fa a la polèmica sorgida sobre la reforma del finançament autonòmic. Segons la seva opinió, hi ha "un terreny de diàleg" per a un "possible acord ampli", tot i que va precisar que "portarà temps i esforç".

Zapatero va recordar que ahir, el vicepresident Solbes va mantenir la primera reunió amb tots els consellers d'Economia que seran "artífexs principals" de la negociació. Va afirmar que el resultat d'aquesta trobada va ser "molt positiu" segons el vicepresident econòmic del qual va dir que no és molt donat a "grans paraules" en aquest sentit.

Segons la seva opinió, "hi ha un terreny de diàleg per a un possible acord ampli, que portarà temps i esforç però ho aconseguirem". Va argumentar que ahir es van sentir les "posicions" de "totes" les CA i "de tots els colors polítics" perquè, va afirmar, "el desig del Govern és que l'acord sigui de tots, si és possible, de totes les CA, per això anem a treballar".

Contenido patrocinado