Exceltur indica que Platja de Palma i altres destinacions presenten "significatius descensos" en els seus ingressos

El barmetre analitza l'evolució de la rendibilitat i ocupació dels 100 principals destinacions urbanes i vacacionals espanyols

Turistes en hamaques sota les ombrelles de la Platja de Palma.
Turistes en hamaques sota les ombrelles de la Platja de Palma. - EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: miércoles, 13 noviembre 2019 18:16

   PALMA DE MALLORCA, 13 Nov. (EUROPA PRESS) -

   El 'Baró metro de la Rendibilitat i l'Ocupació de les 105 destinacions turístiques' d'Exceltur, que inclou les dades del balan d'aquest estiu (juny-setembre 2019), revela que algunes destinacions de Balears, com a Platja de Palma, Sant Josep o Ciutadella, presenten "significatius descensos" en els seus ingressos.

   El barmetre, que analitza l'evolució de la rendibilitat i ocupació dels 100 principals destinacions urbanes i vacacionals espanyols, destaca que el RevPAR --mesurador dels ingressos per habitació disponible-- cau en destinacions de Mallorca com a Platja de Palma (-8,8%), Capdepera (-4,0%) i Sant Lloren (-1,4%).

   També a les Illes, destaca les caigudes de Sant Josep (-4,8%) i Santa Eulria (-2,8%) a Eivissa i Ciutadella -2,8 a Menorca.

   A nivell estatal, no obstant aix, creix la rendibilitat mitjana induda pel turisme durant els mesos d'estiu (+4,4% el RevPAR i el +2,9% l'ocupació, entre els mesos de juny i setembre).

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado