Les Pitiüses compten amb un nou parc infantil de trànsit per desenvolupar el programa d'educació vial del Govern

Nens en un parc d'educació vial d'Eivissa
Nens en un parc d'educació vial d'Eivissa - CAIB - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: viernes, 29 noviembre 2019 14:06

   EIVISSA, 29 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Les Pitiüses compten amb un nou parc infantil de trnsit per desenvolupar la part prctica del programa autonmic d'educació viria, segons ha informat aquest divendres la Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització.

   Aquesta iniciativa és gestionada i coordinada per l'Institut de Seguretat Pública de Balears, organisme depenent de la Direcció general d'Emergncies i Interior del Govern.

   Aquest parc infantil de trnsit és un recurs didctic i educatiu perqu els policies locals puguin treballar amb els nens i adolescents, i prevenir conductes de risc en els mbits de la conducció i la mobilitat segura.

   Segons han explicat des de l'Executiu balear, el programa cerca prevenir i sensibilitzar sobre els accidents de trnsit i les seves conseqüncies.

   L'any passat un total de 7.540 alumnes d'infantil, primria i secundria van rebre formació vial a les Pitiüses i aquest curs est previst augmentar el nombre de participants posat que s'han adherit gairebé tots els municipis d'Eivissa i Formentera.

   El parc est compost per un remolc i un equip de senyalització viria i semfors.

Contenido patrocinado