MENORCA 1 Dic. (EUROPA PRESS) -
El president del Govern, Francesc Antich, es desplaçarà demà a Menorca per inaugurar una instal·lació d'emmagatzematge de la Compañía Logística de Hidrocarburos (CLH) a la zona aeroportuària. A més, el president aprofitarà la seva estada per visitar les obres d'un edifici d'habitatges protegits a es Mercadal i de la nova sala multifuncional de Ferreries.
Així, a les 10.30 hores, Antich arribarà a la nova instal·lació de CLH, ubicada a la carretera de l'aeroport de Maó. L'acte inaugural preveu un recorregut per les diferents instal·lacions, durant el qual el president del grup CLH, José Luis López de Silames, serà l'encarregat d'explicar el projecte a les autoritats. Alhora, el cap de l'executiu balear estarà acompanyat del president del Consell de Menorca, Marc Pons, l'alcalde de Maó, Vicenç Tur, i la consellera de Comerç, Indústria i Energia, Francesca Vives, segons ha explicat el Govern en un comunicat.
Tot seguit, a les 12.30 hores, Antich, acompanyat pel conseller d'Habitatge i Obres Públiques, Jaume Carbonero, es traslladarà a es Mercadal per visitar les obres d'un edifici de promoció pública de l'Institut Balear de l'Habitatge (IBAVI) de 26 habitatges. A més, a l'acte assistirà l'alcalde d'es Mercadal, Ramon Orfila.
Finalment, cap a les 13.30 hores, Antich visitarà les obres de la sala multifuncional de Ferreries, que acull un edifici cultural i un centre de formació, que té finançament de les inversions estatutàries. En aquesta visita estarà acompanyat pel president del Consell de Menorca i per l'alcalde de Ferreries, Josep Carreras.