PALMA DE MALLORCA, 3 Abr. (EUROPA PRESS) -
La portaveu de l'executiu autonòmic, Joana Barceló, va revelar avui que el president, Francesc Antich, iniciarà en els pròxims dies una sèrie de reunions amb els seus socis de Govern amb la finalitat de desbloquejar la crisi en la qual es veu immers l'executiu arran del conflicte sorgit entre UM i el Bloc per la construcció del golf de Son Baco, i que en les últimes hores ha portat a aquests dos partits a invitar-se mútuament a abandonar el Govern.
Així ho va avançar avui Barceló en la roda de premsa posterior a la reunió del Consell de Govern, en què ha indicat que "no és qüestió de revisar el Pacte sinó de "reafirmar-lo", i amb aquest objectiu precisament el president autonòmic es reunirà en els pròxims dies amb els diferents partits que integren l'executiu.
Barceló ha precisat que aquestes trobades es produiran amb l'objectiu de reafirmar la "cohesió" de l'executiu i ha afegit que "hi ha molt treball per fer" en aquest sentit.
Així, va incidir en la necessitat de "consolidar" l'executiu i ha reconegut que entre els socis han sorgit "diferències i debats" pel que resulta necessària "molta més serenitat".