PALMA DE MALLORCA, 29 Abr. (EUROPA PRESS) -
Baleària inaugura el pròxim 4 de maig una nova línia marítima des del port de Barcelona amb Mallorca i Menorca. La naviliera suma així als trajectes habituals des de la Ciutat Comtal al nou servei Barcelona-Alcúdia-Maó, que farà amb el ferri d'última generació Martín i Soler.
Aquest nou servei farà la ruta dos dies a la setmana. Les sortides des de Barcelona seran a les 22.00 hores els dimarts i dijous, amb arribada a les 3.30 hores al port d'Alcúdia i a les 7.30 hores a Maó. El retorn des de les Illes serà els dimecres i divendres amb sortida a les 10.00 hores des de Maó i a les 14.00 des d'Alcúdia, i amb arribada a Barcelona a les 19.30 hores.
El ferri+ Martín i Soler és el primer dels tres ferris d'última generació que ha incorporat la companyia en els últims 15 mesos. Té una velocitat de navegació superior a la dels ferris convencionals i té nombrosos serveis a bord.
Aquest nou servei se suma als quals ja opera Baleària des de Barcelona amb Mallorca i Menorca. Els passatgers amb destí Menorca tenen a la seva disposició la línia d'alta velocitat amb el súper fast ferri Ramon Llull que atraca al port de Ciutadella, mentre que amb Mallorca es mantenen les connexions diàries a bord del ferri T-Rex a Palma.