Clients i treballadors d'Spanair decidiran la nova identitat visual de l'aerolínia

Actualizado: martes, 5 mayo 2009 17:38

MADRID, 5 May. (EUROPA PRESS) -

Els clients i treballadors d'Spanair podran escollir la nova identitat visual de l'aerolínia entre les dues opcions que estan disponibles per a la seva votació des d'avui fins al pròxim dia 10 en el web de l'aerolínia, ha informat avui la companyia en un comunicat.

"Amb aquesta singular iniciativa Spanair vol implicar els seus clients i treballadors en una decisió tan transcendent com és la futura imatge de la companyia", ha explicat la companyia.

A través d'aquesta mesura l'aerolínia preveu reflectir amb una "major fidelitat" la realitat actual de l'empresa, "com una companyia aèria global que és la primera aerolínia que vola des de Barcelona, la segona a la resta d'Espanya, amb una gran connectivitat internacional gràcies a la seva pertinença a Star Alliance i que té una quota molt significativa del mercat corporatiu".

En aquest sentit, el president d'Spanair, Ferran Soriano, ha apuntat que la identitat visual d'Spanair té "més de 10 anys" i "no reflecteix" el que és la companyia ni el que aspira a ser. "Volem actualitzar la nostra imatge perquè representi millor els valors de la nova Spanair, i volem decidir-ho juntament amb els nostres clients i col·laboradors, a la primera d'una sèrie de decisions que prendrem junts", va recalcar Soriano.

L'empresa Múrgoles Brand Design ha estat la responsable de les dues propostes d'identitat visual que se sotmetran des d'avui a votació, entre les quals està 'Món', que subratlla la vocació de la nova Spanair com una companyia global, i 'Estela', en què prima entre tots els atributs de Spanair la flexibilitat i modernitat.

Les dues opcions presenten una gran versatilitat per a la seva utilització en una gran varietat de suports, com el fusellatge dels avions, els taulells de facturació, els bitllets o la publicitat. En aquest sentit, l'aerolínia ha indicat que el canvi d'imatge es realitzarà gradualment, de manera prioritària en els seus usos comercials, tot i que tenint la seva gran estrena en la inauguració de la nova terminal T1 de l'aeroport de Barcelona-El Prat.

Per al desenvolupament de la iniciativa, l'aerolínia ha habilitat un espai específic en la seva web on es mostren les dues propostes i un formulari i ha penjat uns vídeos testimonials d'un grup reduït de treballadors que defensen la seva opció favorita.

Alhora, per incentivar la participació, Spanair enviarà una 'newsletter' a tots els socis d'Spanair Plus i als clients de Spanair.com, i distribuirà igualment fullets a tots els seus vols, sortejant a més entre tots els participants una volta al món per a dues persones i cinc vols d'anada i tornada per a dues persones en enllaços domèstics operats per Spanair.