El Consell de Menorca ha invertit més de tres milions d'euros en equipaments esportius en els últims tres anys

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 19 noviembre 2010 16:42

MENORCA, 19 Nov. (EUROPA PRESS) -

El Consell de Menorca ha invertit entre els anys 2007 i 2010 més de tres milions d'euros en la construcció, rehabilitació i equipament de les instal·lacions esportives dels vuit ajuntaments de l'Illa.

Així ho ha anunciat aquest divendres el president el Consell, Marc Pons, qui ha matisat que la inversió feta a l'àmbit esportiu en els últims tres anys i mig supera els 4.030.479 euros. Pons ha visitat aquest matí el Poliesportiu d'Alaior amb l'objectiu de conèixer de primera mà les millores realitzades al centre.

El president, que ha estat acompanyat per la consellera d'Esports i Cooperació Internacional, Àngela Caules, i l'alcalde d'Alaior, Pau Morlà, ha indicat que el volum inversor de l'administració insular "neix del compromís de col·laborar i donar suport a als ajuntaments amb l'objectiu de millorar la qualitat dels serveis que s'ofereixen a la ciutadania".

En aquest sentit, ha remarcat que la institució, a través de recursos propis o de transferències del Govern, ha assumit el 75% del cost de les 111 actuacions en matèria esportiva que s'han executat.

En concret, Pons ha destacat que el Consell de Menorca ha invertit 1.145.467 euros entre 2007 i 2010 a través del Pla Territorial.

Les actuacions més destacades portades a terme han estat la construcció i rehabilitació de tres pistes de pàdel, dos de petanca i una de skate, dues sales multifuncionals, un pavelló de tenis i l'ampliació de poliesportius, així com la instal·lació de nombrosos elements o la compra de material.

Alhora, el president ha explicat que, a més del Pla Territorial, el Consell disposa del Pla d'Inversions Esportives Municipals que, amb el suport puntual del Govern, permet finançar obres esportives d'àmbit local de gran envergadura.

En aquest sentit, en els últims tres anys i mig s'han destinat 1.881.162 euros a projectes com la construcció d'un nou pavelló cobert a l'institut Josep Miquel Guàrdia de Alaior, l'execució del pavelló esportiu de Ciutadella i l'annex, la construcció de la pista multifuncional d'Es Mercadal, l'execució del pavelló esportiu de Fornells, la construcció del pavelló esportiu de la zona escolar de Ferreries.

Contenido patrocinado