La Coral de la UIB donarà demà un concert a Palma en el qual interpretarà les peces dels concerts de França

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 28 julio 2008 19:26

PALMA DE MALLORCA, 28 de juliol (EUROPA PRESS)

La Coral de la Universitat dels Illes Balears (UIB) oferirà demà un assaig obert a tot el públic a l'església de Sant Felip Neri de Palma, en què presentarà el programa que interpretarà en la gira que portarà a terme per França, concretament en les ciutats de Tolosa i Prada, del proper dia 6 a l'11 d'agost.

Segons un comunicat, dijous, dia 7 d'agost, la Coral actuarà a Tolosa, seu de l'Euroregió que presideix el president del Govern, Francesc Antich. El concert serà a les 20.30 hores en la Càtedra Saint-Étienne.

Alhora, la Coral de la UIB actuarà en el 57 Festival Pau Casals de Pradera, dirigida en aquesta ocasió pel mestre polonès Krzysztof Penderecki. Interpretaran algunes peces d'aquest reconegut compositor i altres de compositors de Balears.

Durant els últims estius, la Coral ha ofert actuacions a Berlín, Weimar, Leipzig, Dresden, Praga, Marienbad, Salzburg, Linz, i Viena.

Contenido patrocinado