PALMA DE MALLORCA 12 Feb. (EUROPA PRESS) -
El portaveu d'UM al Consell de Mallorca, Miquel Ángel Flaquer, ha afirmat avui que "ha llençat a faltar" en el discurs de la presidenta, Francina Armengol, mesures "concretes" per ajudar els ciutadans a pal·liar la crisi econòmica, ja que, segons ha criticat, com ha fet d'únic és recordar les iniciatives que ja estan en marxa des de fa dos anys, com "les inversions en carreteres, en medi ambient i en economia productiva".
Després de finalitzar la intervenció d'Armengol en el Debat de Política General, Flaquer ha criticat que la presidenta només s'ha limitat a repassar les iniciatives que ja s'estan fent, quan, segons la seva opinió, l'actual situació cal "canvis i de mesures d'urgència i especials per evitar la crisi".
"No podem seguir en la mateixa direcció i avui és el dia en el qual tots els partits devem posar-nos d'acord per aconseguir canvis", ha subratllat, i alhora ha expressat la seva disposició que en el cas que calgui, s'utilitzi els diners que se n'anava a dedicar a algunes coses per destinar-les a altres capítols més prioritaris.
En aquest sentit, ha avançat que durant la seva intervenció el el debat, que es reprendrà a les 16.00 hores, intentarà concretar mesures "específiques" que se les puguin "creure" els ciutadans i, en aquesta línia, va reiterar que Armengol hauria d'haver "aprofundit més" en anunciar iniciatives específiques, que "ajudin a la gent que ho passa malament a superar aquests moments difícils".
D'altra banda, Flaquer ha sostingut que el discurs d'Armengol ha estat "carregat de bones intencions", ja que s'ha parlat "molt de projectes de futur", quan, segons la seva opinió, la presidenta hauria d'haver analitzat les actuacions portades a terme a l'últim exercici "tenint en compte que estem arribant a l'equador de la legislatura i queda poc marge d'error amb vista al futur".
El portaveu d'UM també ha criticat que Armengol "ha parlat poc de l'anàlisi intern de la institució insular i, d'altra banda, ha afirmat que després del discurs de la presidenta ha sortit "molt preocupat", respecte al nou sistema de finançament, perquè "no ens ha dit res nou i el missatge ha estat més pessimista".