La companyia destaca la "forta estrebada" dels clients de Mallorca, Pamplona i Saragossa
MADRID, 16 Juny. (EUROPA PRESS) -
La demanda del supermercat on-line d'Eroski, amb més de 8.000 productes i marques de compra diària per a la llar, ha augmentat un 30% el 2008, ha informat avui el grup de distribució, que ha destacat "la forta estrebada" de clients a Madrid, només superada per Mallorca, Pamplona i Saragossa.
Aquest servei en línia, que té una trajectòria de més de set anys, està operatiu actualment a Astúries, Balears, Cantàbria, la Rioja, Màlaga, Navarra, El País Basc, Saragossa i Madrid.
La companyia va atribuir el "fort impuls" del canal on-line a la incorporació de Madrid a les zones en les quals està disponible l'esmentat servei, ja que en el seu primer any d'activitat ha concentrat gairebé el 20% de la demanda total d'aquest servei.
Alhora, Mallorca, Pamplona i Saragossa són les ciutats que major increment han tingut en la utilització d'aquest canal de compra en línia. Tot i això, Biscaia, Guipúscoa, Madrid i Balears són els punts on major activitat desenvolupa el súper en línia.
La quota de servei per la preparació, manipulat, embalatge, conservació, transport i lliurament de la mercaderia a casa és de 5,98 euros per comanda, el mateix preu des de fa set anys. Els clients poden fer les seves compres fins a amb una setmana d'antelació a la data de lliurament de la comanda i poden registrar fins a tres direccions diferents de recepció.