Experts hotelers creuen que la tecnologia és "clau" per al futur del sector

Insta als hotels a buscar ingressos addicionals, mitjançant serveis complementaris

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 4 febrero 2011 16:05

MADRID, 4 Feb. (EUROPA PRESS) -

Un grup d'experts del sector hoteler han manifestat, al seminari 'Hotels amb èxit en 2020: Cinc característiques que han de tenir', organitzat per Amadeus, que la tecnologia és la "clau" en el futur del sector.

El seminari ha tractat la presa de decisions dels hotels, així com els coneixements "clau" i la necessitat emergent d'oferir serveis personalitzats als clients, que cada vegada més, segons els experts, "requereixen experiències connectades".

A més, en el futur els clients voldran "personalitzar" cada aspecte de la seva estada a l'hotel, des del preu als serveis que ofereixi l'establiment, de manera que sol les firmes que s'ajustin a aquestes expectatives aconseguiran satisfer als hostes, segons els debats del fòrum.

Un dels experts, el director executiu de Fast Future Research, Rohit Talwar, ha reconegut que "l'assoliment d'aquestes característiques no serà tasca fàcil", pel que considera que "es requereixen decisions valentes i accions audaces".

Per la seva banda, el gerent de desenvolupament de negocis d'Amadeus a Amèrica, Stephen Puente, considera que "la tecnologia té una manera de mantenir-se al dia amb aquest negoci", de manera que es considera "afortunat", ja que "la tecnologia adequada pot permetre que els grups hotelers puguin transformar-se" i aconseguir tres factors "clau" en la indústria: "una experiència millorada amb la clienta, una major expansió mundial i un valor de marca consistent".

La primera de les cinc característiques que "deuen" complir els allotjaments per complir les expectatives dels clients del futur, segons els experts, és tenir un "profund" coneixement de la base de clients, ja que s'obrirà un espectre més ampli d'hostes en els mercats, perquè seran "majors i més rics".

A més, els hotels han d'incorporar tecnologia multidimensional i instal·lar noves tecnologies com la realitat augmentada, el món en tres dimensions o les interfícies de gestos, ja que "canviarà la forma de veure i interactuar amb la informació".

També, les companyies no han de cessar en la recerca d'ingressos addicionals i complementaris a la seva activitat primària, perquè, segons els experts, han de compensar la "creixent" competència.

Finalment, els experts creuen que els responsables hotelers han de posar major èmfasis en la innovació i en les estratègies de transformació, i aconseguir "sobreviure" i "prosperar" davant dels "possibles escenaris futurs".

Contenido patrocinado