MADRID, 15 Setembre (EUROPA PRESS) -
El grup Barceló ha presentat la seva nova web corporativa amb la qual pretén reforçar la seva imatge en el sector amb informació institucional destinada a les administracions públiques i a empreses privades del sector turístic i d'altres àmbits, va informar la cadena en un comunicat.
El nou web, www.barcelogrupo.com, inclou les dades rellevants de la història de la cadena hotelera i de la seva evolució al llarg dels seus 77 anys d'història, així com de la seva visió empresarial i de la seva estructura organitzativa, entre d'altres aspectes. A més, ofereix documentació relativa a les polítiques de qualitat i de sostenibilitat i medi ambient del grup i informació de les seves diferents divisions de negoci.
Entre les novetats, el nou web té seccions diferenciades per a cada una de les seves divisions, la de 'Hotels' i la de 'Viatges', i amb un apartat sobre la Fundació Barceló.
Actualment, la cadena hotelera mallorquina té més de 185 hotels en 15 països i 505 agències de viatges en 23 països.