Màfia russa.- L'Agència Tributària intervé en la 'operació 'Troica'

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 13 junio 2008 15:37

PALMA DE MALLORCA, 13 de juny (EUROPA PRESS)

L'Agència Tributària també presa part en la 'operació 'Troica' contra les màfies russes assentades en el país, desplegada des de primera hora d'avui en diferents punts de la geografia espanyola, i que fins ara s'ha saldat amb de 20 detinguts, quatre d'ells a Balears.

Així ho va confirmar, en declaracions realitzades a Europa Press, el delegat especial de l'Agència Tributària a Balears, Raúl Burillo, qui va apuntar que la importància d'aquesta operació contra una xarxa internacional de crim organitzat "s'anirà coneixent en els pròxims dies", segons es vagin coneixent noves dades sobre la mateixa.

Respecte a les activitats d'aquesta màfia a Espanya, s'estima que estan relacionades amb la venda il·legal d'armes i drogues, així com en casos d'extorsió i altres delictes, que també estan investigant 'in situ', als municipis de Palma i Calvià, els fiscals anticorrupció de les Balears, Joan Carrau i Pedro Horrach.

Contenido patrocinado