Meliá presenta la seva nova campanya publicitària, 'Life Management'

Actualizado: jueves, 21 julio 2011 16:23


MADRID, 21 Jul. (EUROPA PRESS) -

"Benvingut a Life Management by Meliá, perquè la vida és el viatge més important" és la nova campanya de marca de Meliá Hotels & Resorts, amb la qual l'hotelera pretén "reforçar" els seus "atributs diferenciadors" i el seu caràcter urbà, segons informa en un comunicat.

Els missatges i imatges de la campanya posen en valor cadascun dels atributs de la marca --com The Level, YHI Spa, Kids & Co, Idil·li by Meliá o Power Meetings-- a través de diferents consells sobre la felicitat.

A més, Meliá Hotels & Resorts ha fitxat al metge i conferenciant Mario Alonso Puig, expert en servei d'informació secreta Humana, que oferirà entre octubre i novembre tres 'màster class' sobre el pensament positiu als hotels Meliá Madrid Princesa, Meliá White House (Londres) i Meliá Berlín.

La campanya de marca també s'ha portat a les xarxes socials i al web 'www.melia-hotels.com/life', on es proposa als internautes un conjunt de 'workshops' per posar en pràctica les tècniques i consells de 'Life Management', lligats als productes i serveis de la marca.

A més de navegar per aquests 'workshops', la pàgina web permet fer la inscripció per assistir gratuïtament a les xerrades de Mario Alonso Puig.