Obre les portes a Palma la fira internacional de luxe 'Art of Living' amb la previsió que assisteixin 10.000 persones

Actualizado: viernes, 12 septiembre 2008 17:50

Els visitants a la mostra, que se celebrarà en el Poble Espanyol, podran adquirir jets privats, iots, diamants i mansions

PALMA DE MALLORCA, 12 de setembre (EUROPA PRESS)

La fira internacional de luxe 'Art of Living', que se celebrarà fins a diumenge que ve en el Poble Espanyol de Palma, va obrir les portes a les 10.00 hores d'avui amb la previsió que sigui visitada per 10.000 persones, els qui podran adquirir jets privats, iots, diamants, mansions i vehicles, entre d'altres 46 productes exclusius, pertanyents a les primeres marques d'Espanya, El Regne Unit, Alemanya, Suïssa, França, Àustria i Itàlia, com Rolls Royce, Ferrari, Aston Martin, Kühn & Partner, Ernesto Meda, Zenana, Vintage Flor, Hästens i Gandia Blasco.

En declaracions a Europa Press, el general mànager del Palacio de Congresos del Poble Espanyol, Carlos Batista, va assenyalar que aquest esdeveniment "social amb un impacte internacional" té una inversió privada de 150.000 euros i va subratllar que té una vocació de consolidar-se al llarg dels pròxims anys per convertir-se en un referent mundial del mercat del luxe.

Un dels principals atractius d'aquest esdeveniment, segons va ressaltar Batista, serà la presentació oficial a Espanya demà de 'Dinner in the Sky', que es tracta d'una plataforma que serà elevada per una grua a 50 metres d'altura i en què 22 comensals podran gaudir per un preu de 15 euros d'un assortiment de tapes i vins amb les millors vistes de la Badia de Palma. Aquest innovador producte ja ha estat presentat a París, Brussel·les, Milà, Moscou i Dubai.

El general mànager del Poble Espanyol va assegurar que malgrat que tots els ciutadans estan patint la crisi econòmica, aquesta no afecta gairebé al sector del luxe, ja que és un segment "dominador" i, per aquest motiu, va dir que cal incentivar en aquests moments en els quals les economies mitges estan més ressentides i, per tant, és més fàcil vendre productes destinats als ciutadans més adinerats.

A més, va recordar que Palma té un gran nombre d'establiments pertanyents a primeres marques internacionals en vehicles, joies, iots, diamants, mobiliari, decoració, interiorisme, art i electrònica, a causa que, segons va assenyalar, a Balears resideixen persones amb "grans fortunes a les quals els agrada el luxe i que compten amb grans mansions a Andratx, Portals, Bendinat o Santa Ponça".

Batista va estimar que el fet que la família reial gaudi de les seves vacances estivals a Mallorca també "influeix" perquè l'illa sigui "glamurosa" i atregui a persones amb un alt poder adquisitiu. D'altra banda, va detallar que al llarg dels tres dies de durada de la mostra, el visitant VIP trobarà zones reservades en les que poder reunir-se, dinar o prendre's un descans.

ENTRADES A 10 EUROS

Alhora, va afegir que trencant la tònica general d'aquest tipus d'esdeveniments, 'Art of Living' facilitarà també l'accés al visitant curiós, qui podrà acudir a la fira adquirint una entrada de 10 euros per persona i dia.

D'altra banda, va apuntar que l'exposició estarà distribuïda en seccions temàtiques, relacionades amb la Immobiliària i Construcció; Golf; Lifestyle; Joieria i Rellotgeria; Living & Home; Promotors; Nàutica; Entreteniment; Hotels i Resorts; Esport i Salut; Art i Antiguitats; i Jets privats.

Batista va avançar que durant els tres dies de durada se celebraran festes a la nit, a les quals està previst que espanten entre 15 i 20 personatges famosos, així com una desfilada de moda diumenge, 14 de setembre, a càrrec de la casa KOS i una exposició de l'artista alemany Marc Mehn en què els seus llenços contenen fins a 800 pedres Swarovski. Concretament, va ressaltar que una d'aquestes peces ha estat exposada al Museu del Louvre, a París.

Malgrat que la fira no té suport institucional, el Poble Espanyol ha invitat l'Institut Balear de Promoció del Turisme (Ibatur) perquè també estigui present, amb la finalitat de pugui vendre el destí de les Balears promocionant els segments Business Ciutat; Sol i Platja; i Golf.