La revista 'Time Out London' sorteja una estada a Eivissa

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 21 julio 2009 16:57

EIVISSA, 21 de juliol (EUROPA PRESS)

El magazín 'Time Out London' sorteja durant el mes d'agost una estada a Eivissa. Segons dades d'aquesta publicació, els sortejos en Time Out London arriben als 20.000 participants, en una web que rep 1,8 milions de visitants per mes.

La Fundació per a la Promoció Turística d'Eivissa col·labora en aquest sorteig, principal objectiu de la qual és difondre entre els lectors d'aquesta publicació britànica els atractius d'Eivissa. La mateixa iniciativa es va posar en marxa durant el mes de juliol en l'edició de Comte Nast Traveller al Regne Unit i més de 25.000 visitants van accedir a la publicitat de l'illa, segons van exposar a Europa Press des del Consell Insular.

En el cas de 'Time Out London', la revista distribuirà un anunci sobre Eivissa a una base de dades integrada per 150.000 persones que s'han registrat com usuaris per rebre newsletters. A més d'una breu informació sobre l'illa, se'ls facilita l'accés al sorteig, que consisteix en una estada de cap de setmana allotjats a l'hotel Mirador de Dalt Vila i un vol per a dues persones. Es tracta, segons van concretar, d'una promoció que podran gaudir entre el 15 de setembre i el 31 d'octubre 2009.

Aquesta publicitat ve acompanyada d'imatges i enllaços de l'hotel i del portal oficial de turisme d'Eivissa. Els responsables de 'Time Out London' esperen entrades massives a la zona del web on se'n va a activar el sorteig i on els usuaris podran conèixer la bellesa del recinte Patrimoni de la Humanitat d'Eivissa, tal com van avançar des del Consell Insular d'Eivissa.

Aquestes accions de promoció ja han tingut èxit amb la versió digital de 'Comte Nast Traveller', amb 270.000 lectors al mes, que el juliol va sortejar una estada a l'hotel Can Lluc, han afegit. La revista també va enviar una comunicació massiva a tots els seus abonats amb informació del sorteig i de les possibilitats que brinden unes vacances en el cor de l'Eivissa més rural. Més de 25.000 usuaris únics van intentar ser els guanyadors d'un cap de setmana en un dels agroturismes de l'illa.

Des d'eivissa travel van recordar que aquestes campanyes promocionals, posades en marxa des de la Fundació per a la Promoció Turística d'Eivissa, en col·laboració amb alguns dels mitjans britànics de major prestigi, tenen com a objectiu difondre una imatge de l'illa vinculada a un turisme de qualitat i a més fer-ho a través de canals que arriben a gran quantitat de persones de manera massiva i instantània.

Alhora, van concretar, es tracta de connectar amb clients potencials interessats en establiments de qualitat, a l'entorn Patrimoni de la Humanitat i que gaudeixen de la gastronomia i la naturalesa. En posar en marxa aquestes promocions el juliol i agost també es pretén incentivar les reserves durant els mesos de setembre i octubre.

Contenido patrocinado