Sol Meliá presenta una campanya per fomentar les estades de llarga durada

Actualizado: viernes, 25 junio 2010 18:51

MADRID, 25 Jun. (EUROPA PRESS) -

Sol Meliá ha llançat la campanya 'Per a tu, per a mi', amb la qual pretén fomentar les estades de llarga durada a l'oferir a les seves clientes dues nits gratis per a uns amics per cada reserva de sis o més nits que efectuïn.

Segons ha indicat avui la companyia en un comunicat, la promoció és vàlida per a les reserves efectuades abans del pròxim 11 de juliol, mentre que l'obsequi es podrà gaudir fins al 31 de maig de 2011.

El bo regal comprèn dues nits en el mateix establiment i el mateix tipus d'habitació pels quals s'hi hagi optat en la reserva original, sota règim de només allotjament, i estarà subjecte a la disponibilitat de l'hotel.

D'aquesta manera, la cadena hotelera pretén "substituir les tradicionals promocions de descompte per una campanya estratègica que potència l'ocupació i els ingressos, i alhora premia i fidelitza els clients de la companyia".