Un total de deu agents de viatge xinesos descobreixen Palma de la mà de l'Imtur

Actualizado: martes, 16 marzo 2010 18:59

PALMA DE MALLORCA, 16 Mar. (EUROPA PRESS) -

Palma acull, fins demà dimecres 17 de març, la visita d'un total de deu "decision makers", representants de destacades empreses turístiques xineses. El viatge de familiarització ha començat diumenge passat amb una recepció oficial de benvinguda i còctel al saló de plens de l'Ajuntament de la capital balear.

Així, l'Institut Municipal de Turisme (Imtur) de l'Ajuntament de Palma ha elaborat el programa del viatge de familiarització amb una proposta que conté activitats culturals, d'oci i compres, a més d'altres relacionades amb la nàutica i la gastronomia, aspectes molt valorats per aquest mercat emissor.

Dins de les activitats del programa cal destacar el 'ral·li' cultural fet pel centre històric de Palma, la visita a la Catedral i obra de Miquel Barceló així com la visita a la Fundació Pilar i Joan Miró. El grup d'agents de viatge ha tingut també l'oportunitat d'admirar les vistes de la ciutat palmesana des del mar, així com visitar la Cartoixa de Valldemossa, ha explicat l'Imtur en un comunicat.

Cal destacar la resposta tan positiva rebuda per part de les empreses privades en l'organització d'aquest viatge. Mostra d'això és que gairebé en 48 hores totes les activitats del programa van quedar tancades a causa de l'elevat interès a prendre part en aquesta iniciativa.

Arran de la participació de l'Imtur al 'workshop' POTA Travel Mart 2009 a Hangzhou (Xina), i les reunions mantingudes amb l'Oficina Espanyola de Turisme de Pequín, l'ambaixada espanyola a la Xina va proposar l'organització d'un viatge de familiarització per a Touroperadors i agents de viatge d'aquest mercat emissor interessats a conèixer el nostre país i la seva infraestructura turística.

La candidatura de Palma ha estat acceptada, motiu pel qual es va incloure el nostre destí en el programa combinat del 'fam-trip' elaborat per l'OET de Pequín, que comprèn la visita de les ciutats de Segòvia, Madrid, Palma de Mallorca i València.

Finalment, un total de deu decision makers representants de destacades empreses xineses com CITS International MICE, la Xina Travel Service, Beijing Golden Crown International Travel Service o Xangai Spring International han assistit a aquest fam-trip.