MADRID 10 Sep. (EUROPA PRESS) -
La consellera de Comerç, Indústria i Energia, Francesca Vives, ha subratllat avui que, davant de la difícil situació econòmica que es travessa, "tots" els departaments del Govern han de fer un esforç per "mirar partida per partida" on es pot reduir la despesa, si bé ha considerat que hi ha "coses intocables", com és en el seu cas les ajudes a les pimes i els comerços.
Vives es va referir així, durant una visita institucional a la 57 edició de Giftrends Madrid, Setmana Internacional del Regal, Joieria i Bijuteria, a l'acord dels partits que conformen l'executiu autonòmic de de cara a reduir la despesa corrent en totes les conselleries, així com revisar els programes de gestió de cada parcel·la administrativa.
Sobre aquesta qüestió, Vives ha dit que en el seu Conselleria són "perfectament conscients que s'ha de ser solidaris" a l'hora de negociar els pressupostos, com requereix l'actual situació econòmica, però això no suposarà que el Govern deixi d'abonar als comerços i les pimes.
La titular de Comerç, Indústria i Energia va recalcar que des del seu Conselleria "es farà un esforç" dins d'aquest consens, si bé ha afegit que aquestes mateixes energies es traslladaran a mantenir "intactes" aquestes partides per a les pimes.
"Com a mínim em comprometo a intentar-ho amb tots els meus esforços", ha assegurat la consellera, qui va subratllar també que la intenció de reduir despeses per part del Govern "va seriosament" i que en el seu cas comprèn la "preocupació" de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació davant de la baixada d'ingressos.