Un cotxe de la Policia Nacional a Palma - POLICÍA NACIONAL - Archivo
PALMA DE MALLORCA, 31 Oct. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional a Balears ha detingut un home de 68 anys per intentar atropellar amb el seu vehicle a un agent de policia a Palma de Mallorca, després de saltar-se un stop.
Segons ha detallat la Prefectura Superior de Balears en un comunicat, els fets van ocórrer aquest dimecres a les 11.00 hores en els voltants del poblat de Son Banya, quan un vehicle que circulava a gran velocitat es va saltar un stop.
En observar aquesta maniobra els agents van activar els acústics i lluminosos del seu cotxe de patrulla i l'infractor es va aturar a la vorera de la calada.
Seguidament, una vegada que un dels agents va sortir del vehicle per apropar-se al cotxe de l'infractor, aquest últim "va arrencar i va accelerar precipitadament" amb la intenció d'atropellar al policia, que va evitar ser impactat en entrar rpidament en el seu cotxe oficial.
El presumpte autor dels fets va poder fugir del lloc després de causar danys en el vehicle policial. Hores més tard, a les 19.00 hores d'aquest dimecres, l'acusat va ser detingut a Palma. Est acusat d'un delicte de contra la seguretat viria.