Sol Meliá i TUI Alemanya creen un manual de vendes conjunt, que distribuiran a 5.000 agents alemanys

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 12 junio 2009 15:22

MADRID 12 Jun. (EUROPA PRESS) -

Sol Meliá i TUI Alemanya han creat un manual de vendes conjunt de de cara a donar a conèixer els hotels de la cadena mallorquina en destinacions de llarga distància i que serà distribuït entre més de 5.000 agents de viatges alemanys, segons ha informat avui l'hotelera.

El document oferirà informació detallada sobre les marques de la cadena, l'oferta dels establiments a Amèrica i l'Àsia, així com detalls de les seves instal·lacions i prestacions, dins del catàleg de TUI.

El manual anirà acompanyat d'un DVD amb els vídeos dels diferents establiments i serveis, per al que s'ha seleccionat 33 dels millors establiments de la cadena en el segment de llarga distància.

L'elaboració d'aquest manual, el primer que elabora la companyia mallorquina i el primer creat per TUI amb una companyia hotelera, s'emmarca en la col·laboració existent entre l'operador turístic alemany i la cadena hotelera en matèria de màrqueting i promoció.

Contenido patrocinado