PALMA DE MALLORCA 11 May. (EUROPA PRESS) -
El candidat de Convergència per les Illes (CxI) a l'alcaldia de Palma, Miquel Munar, havia previst aquest dimecres la celebració d'una roda de premsa per presentar la remodelació del Moll Vell de Palma en una zona, pel que sembla, de prohibit accés dins de l'àmbit de l'Autoritat Portuària de Balears, el que ha provocat una picabaralla entre el candidat i un agent portuari.
Així, Munar s'ha mostrat indignat després que l'esmentat agent de la policia portuària li demanés que abandonés el lloc. "Vostè s'ha pensat que això és Gibraltar i això és Palma", li ha dit a l'agent, a qui ha demanat que transmeti al president de l'Autoritat Portuària de les Balears, el socialista Francesc Triay, que "li queden dues tirades de cavall".
Munar ha considerat incomprensible que un ciutadà es vegi impedit per una tanca per accedir al Moll i hagi de sol·licitar un permís per a això. "És una vergonya que al segle XXI les autoritats municipals i les autoritats d'aquesta terra no puguin interactuar", ha postil·lat.