PALMA DE MALLORCA, 23 de juny (EUROPA PRESS)
El PP de Palma ha anunciat avui que presentarà en el pròxim ple municipal la proposta al PSOE que continuï potenciant la marca 'Palma 365, tot tan aprop', que va ser creada per la regidoria de Turisme de la passada legislatura amb l'objectiu de distingir la ciutat de Palma del conjunt de l'illa.
En un comunicat, el PP va destacar que "sabent que el gran repte del turisme a Mallorca és trencar amb l'estacionalitat" i "coneixent el gran potencial que té Palma" pel que fa a patrimoni, activitats culturals, esportives, comercials, gastronòmiques, artesanals o populars, "i prèvia consulta amb el sector", es va crear una marca que resumeix el que la capital ofereix: activitats atractives durant tot l'any i la possibilitat de visitar-la en poc temps.
El PP va recordar que per a la creació d'aquest lema es van analitzar els aspectes d'altres marques-ciutats de destinació amb èxit, tant en la teoria com en la pràctica, es va preveure la importància i creixement del turisme urbà i de cap de setmana, i es va comprovar que la gent viatja per raons molt diverses com el cost o les experiències prèvies.
La regidoria de Turisme està incorporant nous productes de la ciutat com 'Palma comercial' i 'Palma turisme responsable' que, segons el PP, afegeixen valor a la destinació tot i això, no cal oblidar "que el major repte segueix sent combatre l'estacionalitat", van apuntar.
Segons el PP, la marca Palma 365 s'ha de continuar potenciant, ja que és un "camí clar i eficaç per incorporar i desenvolupar nous productes", components de valor de la marca, sense ser substituts d'aquesta.