EIVISSA, 27 Ago. (EUROPA PRESS) -
La Regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ha iniciat aquesta setmana la segona fase de promoció i difusió dels seus valors naturals i culturals entre els turistes allotjats als hotels del municipi.
El consistori reparteix la informació de "manera gairebé personalitzada, en col·laboració amb el personal dels hotels seleccionats, que estan col·laborant d'una forma espectacular", ha indicat la regidora María Ángeles Mostazo, per a qui "el punt d'informació turística més directe és la recepció de cada establiment".
Segons l'opinió de Mostazo, és en les recepcions on cal dipositar el material d'informació i els productes de regal, que són els mateixos que han servit per a promocionar Sant Josep en totes les fires turístiques a les quals han acudit al llarg d'aquest any.
La regidora s'ha referit a productes com la sal d'Eivissa i al perfum Talaia, components diferenciadors del municipi 'josepí'.
Dins d'aquesta campanya promocional es destaquen, a més de les 32 platges del municipi i la Reserva Natural d'Es Vedrà, els elements catalogats com Patrimoni Mundial de la Humanitat, com ara el Parc Natural de Ses Salines i el jaciment fenici de Sa Caleta.
"Sempre ha estat voluntat de l'equip de Govern promoure els valuosos béns que alberga el nostre territori", ha conclòs Mostazo, qui s'ha felicitat pels últims resultats d'ocupació hotelera, que col·loquen a Sant Josep entre els primers llocs d'Espanya en aquest aspecte, "alguna cosa que ens motiva per seguir treballant amb confiança i ganes", ha ressaltat.