PALMA DE MALLORCA 9 Ago. (EUROPA PRESS) -
Aprofitant la seva visita al Club Nàutic de Palma fa uns dies per donar suport a al seu marit en les regates, la princesa d'Astúries, saltant-se el protocol, es va acostar fins a la sala de premsa on es trobaven alguns dels seus antics companys de professió i ha reconegut que no troba a faltar els seus temps com periodista.
Letizia Ortiz va voler aprofitar el dia a l'illa per fer un passeig pels voltants del Real Club Nàutic de Palma i va arribar a peu a les instal·lacions esportives, en aquesta ocasió, sense les seves filles, Leonor i Sofia.
Les vacances de la Casa Real sempre van lligades a Mallorca i vela, per això la princesa va voler adaptar el seu 'look' i va elegir un molt mariner i a l'última moda: samarreta estil 'navy' de ratlles blanques i blaus i amb uns graciosos ornaments sobre la seva espatlla dreta, uns pantalons pirates texans que ressaltaven el seu aprimament i, com ve i han estat costum des que està a l'illa, va calçar unes ballarines planes, les seves ulleres d'aviador i una bossa marró.
La senyora Letícia va trencar el protocol i, després de posar per als mitjans de comunicació a l'entrada del Club, es va mostrar pròxima i sincera amb els seus antics companys de professió, als quals va visitar mentre el príncep Felip competia com patró del CAM en una nova jornada de la 29a Copa del Rei de vela.
La princesa, amb la simpatia que la caracteritza, va saludar a tots els periodistes que eren a la sala de premsa i amb molts d'ells va mantenir una conversa llarga i distesa. "No trobo a faltar la meva professió de periodista. Estic molt contenta amb el meu treball actual", ha dit.
Després, la senyora Letícia es va acostar a l'àrea de cafeteria del Nàutic per conversar amb les dones d'altres tripulants del CAM. Divendres passat, els prínceps d'Astúries posaven fi a les seves vacances a l'illa de Mallorca com parella. El príncep va haver de partir, al final del dia, cap a Colòmbia per assistir a la presa de possessió del nou president José Manuel Santos.