PALMA DE MALLORCA, 13 Oct. (EUROPA PRESS) -
La ciutat de Palma se'n va a promocionar, a través del Convention Bureau (Oficina de Convencions) de l'Imtur (Institut Municipal de Turisme), com destí turístic de congressos, reunions i viatges d'incentius en un taller, organitzat per Spain Convention Bureau i Turespaña, que va a tenir lloc aquest dijous a Lisboa.
Segons un comunicat, en aquest taller l'Oficina de Convencions de Palma tindrà l'oportunitat de presentar, mitjançant reunions, la capital balear com un destí especialitzat a acollir congressos, convencions i viatges d'incentius, així com també ho faran les 83 empreses col·laboradores especialitzades en turisme de negocis de la ciutat.
En aquest sentit, Palma continua expandint-se com un destí líder en congressos, com a principal element desestacionalitzador per al turisme, a causa tant de l'existència d'una oferta potent, com per les infraestructures i diferencials de qualitat. Per aquesta raó, l'Oficina de Convencions palmesana assisteix als principals tallers amb la finalitat de promocionar la ciutat.
D'altra banda, un total de 14 ciutats espanyoles (Barcelona, Bilbao, Gijón, Girona, Gran Canària, Lanzarote, Madrid, Màlaga, Sitges, Tarragona, Tenerife, Toledo, València i Palma) participen a l'esdeveniment al qual assistiran 43 compradors, tots ells directius, responsables dels més importants Organitzadors Professionals de Congressos, agents de viatges i d'incentius a Portugal.
Per finalitzar el taller, es farà un sorteig de productes i obsequis de totes les ciutats participants entre els compradors. Així doncs, els que més oficines de convencions hagin visitat tindran més opcions de resultar premiats.
Cal destacar que l'Oficina de Convencions de palma té previst participar el pròxim 16 d'octubre en un taller a Calvià, organitzat per MICE Mallorca, i el novembre a Frankfurt, organitzat per la Spain Convention Bureau. Amb vista al 2011, l'Imtur ja prepara les presentacions que tindran lloc a Viena, Estocolm, Ginebra i Berlín.