PGE.- El PP demana que qualsevol canvi en el sistema de subvencions al transport aeri s'acordi amb el Govern

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 28 octubre 2010 20:22

MADRID, 28 Oct. (EUROPA PRESS) -

El PP ha registrat una esmena parcial als Pressupostos Generals de l'Estat per a 2011 per especificar que qualsevol canvi en el sistema de subvenció del 50% al transport aeri per als residents no peninsulars es farà "d'acord amb les respectives ciutats autònomes i ciutats amb Estatut d'Autonomia".

Els 'populars' plantegen la redacció de la disposició addicional vint-i-cinquena relativa a l'autorització de l'Executiu al Ministeri de Foment per canviar o reemplaçar l'actual règim de subvencions al transport aeri a Balears, Canàries i les ciutats autònomes de Ceuta-Melilla, d'acord amb els executius d'aquests territoris.

El PP motiva la seva esmena que qualsevol canvi del sistema ha de realitzar-se conjuntament amb els governs autonòmics. Precisament, el conseller de Medi Ambient i Mobilitat, Gabriel Vicens, ja ha afirmat fa poc que Foment hauria de tenir el Govern a l'hora de plantejar qualsevol canvi en el mateix.

Per la seva banda, la secretària d'Estat de Transport, Concepción Guitiérrez, també ha subratllat en una recent compareixença al Congrés que les modificacions a emprendre en el sistema s'acordarà a la Comissió Mixta de Transport.

Contenido patrocinado