La policia deté a Eivissa a dos joves nigerianes que s'agredien mútuament amb ganivetes d'afaitar

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 13 julio 2009 20:41

EIVISSA, 13 de juliol (EUROPA PRESS)

Efectius del Cos Nacional de Policia de la Comissaria Local d'Eivissa van detenir en ahir a la matinada a dos joves nigerianes, G. H.E. de 21 anys, i C.J., de 22, acusades d'un delicte de lesions i infracció de la Llei d'Estrangeria. Totes dues han passat a disposició Judicial.

La detenció es va practicar diumenge a la matinada per una patrulla en servei de prevenció de la delinqüència, que van observar per la zona de Figueretes dues dones embrancades en una baralla amb violència. Les dues dones portaven sengles ganivetes d'afaitar amb les quals s'amenaçaven mútuament i es produïen corts.

Després de desarmar a les dues dones i portar-les a un centre sanitari per ser ateses de les lesions que presentaven, es va procedir a la seva detenció per infracció de la Llei d'Estrangeria després de comprovar-se que totes dues es trobaven en situació irregular a Espanya.

Contenido patrocinado